پروژه اصول بازاريابي شركت سوني

رويدادهاي كسب كار تجارت

پروژه اصول بازاريابي شركت سوني

۲۰۴ بازديد

پروژه اصول بازاريابي شركت سوني

قيمت: 7500 تومان

 

پروژه بازاريابي در شركت سوني كه در اختيار شما قرار مي گيرد، شامل دو فايل word و pdf مي باشد و در 61 صفحه گردآوري شده است. منابع مورد استفاده براي اين پروژه شامل:


1- ترجمه از سايت هاي اصلي شركت سوني
2- اصول بازاريابي پديدآورنده: گري آرمسترانگ، فيليپ كاتلر، علي پارساييان (مترجم)
3- استراتژي هاي بازاريابي: 22 قانون تغييرناپذيري مديريت بازاريابي پديدآورنده: جك تروت، آل ريس، سهراب خليلي شوريني (مترجم)
4- جزوه ي درسي استاد روستايي- نيمسال دوم- سال تحصيلي 93_ 92 گروه مهندسي صنايع  - دانشگاه سراسري سمنان
5- روزنامههمشهريسهشنبه7مرداد1382 - ساليازدهم - شماره 3121
6- فصلنامه علمي تخصصي گروه مديريت دانشگاه امام رضا ( عليه السلام) شماره پنجم زمستان 87

و فهرست مطالب موجود در آن بدين صورت مي باشد:

- معرفي سازمان، تاريخچه و چشم انداز

- چارت سازماني

- فرآيند بازاريابي سازمان

- بازار هدف و نحوه شناساين

- استراتژي ها و برنامه شركت

- آميخته بازاريابي

- ارتباط با مشتري

- تاثير سياست ها بر عملكرد سازمان

- نتيجه گيري و پيشنهادات

در اين پروژه سعي بر آن بوده است كه كامل ترين پروژه در اين زمينه ارائه گردد.

 

خريد        سوال از فروشنده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.