كتاب گرامر in use پيشرفته

رويدادهاي كسب كار تجارت

كتاب گرامر in use پيشرفته

۱۴۹ بازديد

كتاب گرامر in use پيشرفته

قيمت: 5000 تومان

چند تا از دوستان خواسته بودند كه يك كتاب خودآموز براي يادگيري گرامر معرفي كنم. در پاسخ به اين دوستان و هر كسي كه مي خواهد مشكلات گرامري خود را به آساني و در زمان كم و با يك روش اصولي حل كند، كتابي را پيشنهاد مي كنم كه احتمالا نام آن براي خيلي از شما آشناست و يا حداقل يكبار به گوشتان خورده است.
كتاب Essential grammar in use يكي از بهترين كتابها در زمينه آموزش گرامر است كه با يك روش اصولي نكات گرامري را آموزش مي دهد. شيوه آموزشي كتاب پرهيز از هرگونه توضيحات اضافي و غير ضروري است و در عوض با بهره گيري موثر و گويا از تصاوير مناسب و جملات و مثالهاي قابل فهم و واضح براي همه، مقصود و كاربرد عملي نكات گرامري را به خواننده مي فهماند. زبان استفاده شده در كتاب انگليسي آسان است به طوري كه افراد با دانش انگليسي كم هم مي توانند كتاب را به راحتي مطالعه كرده و جملات آن را بفهمند. در عين حال كتاب طوري تنظيم شده است كه مناسب براي انواع گروههاي سني از جمله بزرگسالان است.
هر درس كتاب به يك يا چند موضوع گرامري خاص مي پردازد و از دو صفحه تشكيل شده است. صفحه اول اختصاص به متن درس همراه با مثالهاي فراوان دارد و صفحه دوم هم حاوي تمريناتي است كه آن هم باعث درك عميق تر درس مي شود. تمرينات بسيار جذاب هستند و به شيوه خاصي طراحي شده اند به طوري كه تقريبا در هر يك از آنها خواننده متوجه نكات جديدي در مورد درس مي شود.
يكي ديگر از نكات مثبت اين كتاب آن است كه درسها هيچ ارتباط خاصي با يكديگر ندارند و خواننده مي تواند تنها درسهايي را مطالعه كند كه در آنها مشكل دارد. حتي در ويرايش هاي جديد اين كتاب ضميمه اي وجود دارد كه پس از اينكه خواننده سوالات آن را پاسخ داد مشخص مي كند كه نياز به مطالعه كدام درسها را دارد.
كتاب Essential grammar in use بر اساس انگليسي بريتانيايي تنظيم شده است ولي در پاسخ به نياز افرادي كه انگليسي آمريكايي مي آموزند اخيرا ويرايش جديدي از آن تحت نام Basic grammar in use منتشر شده است كه بر اساس انگليسي آمريكايي است. شما پس از مطالعه اين كتاب و افزايش معلوماتتان در گرامر زبان انگليسي مي توانيد كتاب هاي سطح بالاتر آن مانند English grammar in use را مطالعه كنيد. 

خريد        سوال از فروشنده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.