آموزش نقاشي رنگ و روغن توسط استاد بزرگ(اورجينال

۸۰ بازديد

آموزش نقاشي رنگ و روغن توسط استاد بزرگ(اورجينال

آموزش نقاشي رنگ و روغن توسط استاد بزرگ(اورجينال

دسته نرم افزار آموزشي زيردسته هنري

مجموعه كامل آموزش نقاشي رنگ روغن توسط بزرگترين نقاش رنگ و روغن دنيا ، با كيفيتي بسيار بسيار عالي و با دوبله فارسي
[Imc;Pic2]
( BOB ROSS )

آموزش كامل نقاشي رنگ روغن

باب نورمن راس(Bob Norman Ross) در 29 اكتبر سال 1942 در شهر ساحلي دايتوناي فلوريدا ديده به جهان گشود؛وي سال نهم دبيرستان بود كه مدرسه را رها كرد و به نيروي هوايي پيوست. بهنگام اقامتش درAnchorage, Alaska با نقاشي آشنا شد. بعد از پايان دوران خدمتش بود كه به مدارس زيادي براي يادگيري نقاشي رفت، اما از كندي رسم تابلوها با روشهاي كلاسيك خسته و ناكام شد و تصميم گرفت در روش Wet- On-Wet در نقاشي تحولي ايجاد كند و آنرا بكار گيرد تا بتواند بسيار سريعتر نقاشي بكشد و نقاشي ياد بدهد و اين دستمايه ي اصلي تكنيك او شد.

در شيوه سنتي نقاشي رنگ روغن پس از رسم هر لايه از نقاشي بايد تا خشك شدن رنگ روي بوم صبر كرد و بعد لايه ديگر را اضافخه نمود ولي باب راس اين شيوه را متحول نمود و كاري كرد تا بتوان در زماني كمتر از يك ساعت يك تابلوي كامل و زيبا را خلق كرد.

باب با ابزار ساده‌اي كه در اختيار دارد به طور حيرت آوري كار مي كند او با انواع قلموهاي سوزني و باد بزني با سرعت و به راحتي هر چه تما كار مي كند ، به طور مثال او با استفاده از كمي رنگ سبز و يك قلمو ي باد بزني و به قول خودش "چپ راست ، چپ راست " و با آرامش يك بوته استثنائي و اعجاب انگيز را خلق مي كند.

Bob Ross در چهارم جولاي 1995، در سن 53 سالگي بر اثر ابتلا به سرطان فوت كرد، اما براستي او را در برنامه هايش مي توان زنده و شاد ديد، گويي جاودانه مانده است. روحش شاد و در آرامش باد.

باب در سخنانش مي گويد: ”هر روز، روز خوبي براي زندگي كردن است!“ و اين جمله بسياري از بينندگانش را به زندگي و آرامش تشويق مي كند. بهمين دليل است كه ميليونها نفر در سراسر دنيا احساس نزديكي با روح اين مرد مي كنند و او بحق عمق دوستي را با وجود خود نمايش مي دهد.

تصاويري از برخي نقاشي‌هاي اين هنرمند فقيد را به علاقمندان به زيبايي تقديم مي كنيم:

خصوصيات بارز مجموعه لذت نقاشي به شرح زير ميباشد :

آموزش قدم به قدم نقاشي رنگ و روغن توسط باب

راس استاد نقاشي با شيوه‌اي خاص و بي نظير

اين مجموعه براي تمامي كساني كه مي خواهند نقاشي رنگ روغن را تا سطح پيشرفته دنبال كنند توصيه ميشود.

گذراندن لحظات بسيار خوش را با ديدن اينمجموعه سپري خواهيد كرد. چيزي كه شما آرزو داريد آن است كه نقش‌هاي زيبايي را بر روي بوم نقاشي ايجاد نماييد. با تكنيك‌هاي شگفت انگيز باب راس و كمي تمرين.

حتي چيزهايي كه شما در خواب هم نمي ديديد را با حركت قلمو ايجاد خواهيد كرد.نقاشي هايي از قبيل پرتره ، طبيعت ، حيات وحش ، گلهاي زيبا و ..
ش م:760-89999

فروشنده: هايپر ماركت

قيمت: 12,500 تومان

 

روش خريد: براي خريد آموزش نقاشي رنگ و روغن توسط استاد بزرگ(اورجينال، پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

 

خريد آموزش نقاشي رنگ و روغن توسط استاد بزرگ(اورجينال

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.